FANDOM

Alderaan

Planet Alderaan.

Alderaan, koji se nalazi u Centralnom prstenu, je bio drugi planet u Alderaan sistemu, i dom mnogih poznatih heroja, uključujući Leia Organa Solo, Bail Prestor Organa i Ulic Qel-Droma. Diljem Galaksije je slavan po svojoj netaknutoj ljepoti, profinjenoj kulturi i privrženosti miru; Alderaan-iani su radili na zemlji i oko zemlje kako bi očuvali što su više prirodnih okruženja mogli očuvati.

Izovrno je bio dom Killika, Alderaan je kasnije pokoren od strane Ljudi. Unatoč bitci tijekom Velikog galaktičkog rata i civilnog rata tijekom Hladnog rata koji je usljedio, Alderaan-i su ostali miroljubivi unatoč mnogo događaja galaktičke povijesti. Međutim, u 0 PBY, glavni moff Wilhuff Tarkin i Galaktičko Carstvo su željeli zastrašivanjem navesti galskiju na predaju te stoga uništili nenaoružan i miran planet rabeći superlaser prve Zvijezde smrti.

Povijest

Prije republike

Killikmounds

Okamenjene gomile Killika u Zemeljama dvoraca.

Na bujnom, planinskom svijetu, nativni Killiki su prije otprilike 1,000,000 PBY evoluirali iz najinteligentinijih intelektualnih vrsta na planetu.[1] Konstruirajući masivne okamenjene gomile, kao što su to one u Zemeljama dvoraca blizi Oroboro-a, Killiki su vladali Alderaan-om dok ga nisu napustili i kolonizirali obližnji planet Alsakan, a kasnije otišli u doboku svemir nakon što su konzumirali sve od Alderaanovih prirodnih resursa.[2] Ljudski kolonisti su došli na planet it Coruscant, preko Herglic tržišnog carstva, u 27,500 PBY te sagradili mirnu civilizaciju u harmoniji sa prirodom. Doseljenici su došli iz diljem Korinskih svjetova, privučeni Alderaan-ovom prirodnom ljepotom. Naposljetku, Alderaanska monarhija počela postojati, i sa implementacijom mnogih zakona, dizajnirana da očuva okruženje.[3]

Karakteristike

800px-Alderaan moutians

Alderaan prekrivaju široke livade s jezerima i visoki planinski lanci, te mora. Ova raznolikost prirode omogućila je razvoj života na planetu i velik broj vrsta flore i faune. Alderaanski gradovi uvijek su se gradili tako da očuvaju prirodu, a glavni izvozi planeta su uglavnom umjetnost, vina i nakit. Također, postoje ostaci drevne Alderaanske vrste, Killika, koji su nestali iz nepoznatih razloga. Mnogi pjesnici dolaze kraj njihovih brda u potrazi za inspiracijom. Glavni i najveći grad Alderaana je Aldera.

Killikmounds

Stara brda Killika.

Uništenje

U nultoj godini BBY Grand Moff Tarkin je u pokušaju da dokaže snagu Zvijezde Smrti uništio Alderaan. No to je samo pojačalo otpor prema Imperiju i okrenulo još milijune protiv njega. Ostaci Alderaana su postali poznati kao "Groblje".

Reference

  1. The Illustrated Star Wars Universe
  2. The Essential Atlas, pp. 115–116
  3. Star Wars: The Old Republic