Fandom

Wookieepedija

Blaster

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Blaster .jpg

Popularni stormtrooperski BlasTech Industries E-11 blaster rifle.

Blaster je oružje koje puca mlazove čestica energije iz zamjenjive energetske ćelije. Jedno od najraširenijih oružja u galaksiji, blasteri su mogli ubiti ili paralizirati svoju metu, s obzirom na to kako su namješteni. Blasteri su se razlikovali od malih, pa do ogromnih, teških artiljerija i blasterskih topova na svemirskim brodovima. Skoro je svako biće u galaksiji imalo ili koristilo blaster u nekim situacijama: Anakin Skywalker je posjedovao ionski blaster u mladosti, Leia Organa je dobila sportski blaster kad je bila još samo tinejdžer, a mandalorianska djeca su dobivala blastere, još i prije 13 godina.

Tehnička imformacija

Pojam blaster se obično koristi poput sinonima za riječ laser u svakodnevnom životu, oboje označavajući isto energetsko oružje. Ipak, strogo govoreći, laser je bio puno stariji dizajn oružja nego blaster. I, suprotno onima od lasera, blasterovi pucajući krugovi imaju brže vrijeme punjenja, dopuštajući im da pucaju mnogo više zraka u kraćem vremenu, iako imaju slablje ciljanje od lasera.

Also on Fandom

Random Wiki