Wikia

Wookieepedija

Coruscant

Talk0
82pages on
this wiki
Coruscant.jpg

Coruscant - planetarni grad.

Coruscant je kulturni, politički i tehnološki centar Galaktičke Republike, te poslije Imperija i Nove Republike. Coruscant je smješten u Centralnom prstenu, ima jedno sunce, i Tip I atmosferu. Nema nikakvih domaćih vrsta, iako je većinom naseljen Ljudima.

KarakteristikeEdit

800px-Coruscant view EII 1.jpg

Više razine Coruscanta.

Coruscant je ekumenopolis, čiji grad prekriva čak i nekadašnje oceane, šume, i brda, tako da se zrak stvara umjetnim putem. Coruscant Prime, sunce u Coruscant sustavu je relativno daleko od Coruscanta, tako da je prirodna klima planeta nepogodan za naseljavanje, no zrcalne površine po metalu prikupljaju sunce i reflektiraju ga po planeti, ujedno zatopljujući klimu.

Neboderi na Coruscantu stalno se nadograđuju i povisuju, te se sada toliko visoki da sunčana svjetlost uopće ne dopire do donjih razina. Zapravo, najniže razine Coruscanta nisu vidjele sunčevu svjetlost već 95,000 godina. U tim razinama obično žive prosjaci, šverceri, mutanti i ostali nelegalni ili sumnjivi ljudi, dok u višim razinama stanuju moćnici, senatori i bogataši.

Na Coruscantu se nalazi Galaktički Senat, i Hram Jedija, dvije najvažnije ustanove Galaktičke Republike. Također, Coruscant je pun muzeja, kazališta, i ostalih kulturnih građevina te hramova raznih vjera. Coruscantom se uglavnom putuje letjelicom, dok se u donjim razinama može i hodati.

Underlevelscene.JPG

Najniže razine Coruscanta.

ImeEdit

Ime Coruscant potječe od Corusca dragulja koji svjetlucaju, kao i Coruscant kad se gleda iz svemira. Corusca dragulji iskopavaju se u Yavin Primeu, gdje ih stvara veliki pritisak i vrućina zvijezde.

Around Wikia's network

Random Wiki