Fandom

Wookieepedija

Darth Plagueis

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Plagueis head.jpg

Darth Plagueis

Darth Plagueis, također poznat kao Darth Plagueis Mudri, bio je Muun Sith lord, bio je majstor Midi-chlorian manipulacije, i živio u doba blokade Nabooa. Opsjednut idejom o vječnom životu, Plagueis je eksperimentirao s načinima kako prevariti smrt i stvoriti novi život s Midi-chlorianima.

407px-Palpatineyouth.jpg

Plagueis trenira mladog Palpatinea.

Plagueis je odigrao veliku ulogu u galaktičkim događajima treniranjem Darth Sidiousa, koga je trenirao na načine Sitha i Tamne strane, da preuzme kontrolu nad galaksijom i donese je vlast sitha. Sidious ubija svoga učitelja na spavanju izmedju 49 BBY i 52 BBY. Legendu Plagueisa je kasnije koristio da pridobije Anakina Skywalkera na Tamnu stranu. Plagueis je ostao nepoznanica za Jedije i njihove saveznike.

U vrijeme Saveza za povratak Republike, nije bio poznat, i niko nije znao kako je trenirao Darth Sidiousa. Međutim, u nekom trenutku on je uzeo Palpatinea, darovitog učenika, i imenovao ga Darth Sidious. Plagueis je proveo život tražeći vlast nad smrću.

Smrt Darth Plagueisa

Plagueis, koji je otkrio način kako bi sprečio smrt uz pomoć Sile, namjeravao je primjeniti svoju snagu da stvori život iz ničega, koristeći Silu da direktno manipulira Midi-chlorianima koje pronađe u živoj krvi. Kada je Plagueis otkrio njegove planove za ovaj eksperiment Sidiousu, Palpatine je počeo sumnjati da njegov gospodar planira stvoriti njegovu zamjenu, i on odlučuje ubiti Plagueisa prije nego što se to dogodi. Plagueis nikada nije sumnjao da će ga njegov učenik ubiti. Ubrzo nakon, u nekom trenutku između 52 BBY i 46 BBY, Sidious ubija Darth Plagueisa na spavanju.

Drugi jezici

Also on Fandom

Random Wiki