FANDOM

"[Galaktički Senat Republike] bit će napravljen da [riješi svoje razlike]".
"Od koga?"
"Netko tko je mudar".
"To mi zvuči grozno poput diktature"
"Pa, ako radi ..."
-Anakin Skywalker i Padmé Amidala

Diktatura je oblik vlade u kojoj je vladar imao apsolutnu moć i apsolutnu vlast, za razliku od demokracije.

U 22 BBY, dok senatorica [fPadmé Amidala]] i tadašnji Jedi Padawan Anakin Skywalker privremeno borave na Naboou kako bi izbjegli potencijalni pokušaj atentata na prvom, ukratko raspravljaju o korupciji koja je doživjela Republika i pitajući se kako je ublažiti. Skywalker odgovara da bi vjerojatno trebali biti riješeni razlika u "netko tko je mudar", što je Padmé pretpostavljala da je ono što je Skywalker predlagao zvučalo slično diktaturi, a Skywalker to nije porekao i rekao da to može funkcionirati.

Pod vodstvom Vrhovnog kancelara Sheeva Palpatinea, parlamentarna Galaktička Republika polako se pretvorila u diktaturu dok je kancelar koristio Klonske ratove kao izgovor za izmjenu Ustava i prikupljanje više izvršne vlasti. Na kraju sukoba, Republika je konačno zamijenjena pravom diktaturom, [[Galaktičko Carstvo|Prvim Galaktičkim Imperijem. Drugi poznati diktatorski režimi uključivali su Hay-Zuovo vodstvo nad svojim kolegama Patititima i vladavine tzv. Albee Dewaw-zapravo kabala DUM-serija pit droida - nad Balnabom.