FANDOM

Domaći svijet, ponekad se nazivao i domaći planet, bio je pojam koji se koristio za označavanje planeta porijekla pojedinca. Općenito govoreći, biološki svijet bića bio je njegovo ili njezino mjesto rođenja. Takav je bio slučaj sa Darth Maululom i Asajj Ventress, koji su oboje bili rođeni na Dathomiru i nazvali ga planetom. U nekim slučajevima, međutim, domaći svijet pojedinca bio je planet na kojem je bio odgojen.

Pojam domaći sviet također se može odnositi na planet porijekla organizacije ili vrste. Kao takav, Moraband je bio smatran drevnim svijetom Sithskog Reda, dok je Kashyyyk bio domaći svijet vrsta Wookieea. Galaktičko Carstvo pokušalo je osposobiti vjernost domaćim svjetovima iz kadetskih treninga na njihovim Carskim akademijama, jer je smatrao da takve lojalnosti oduzimaju od svoje službe u veće carstvo. Pojedinac bi mogao uzeti u obzir određeni planet svoj "posvojen domovinski svijet" ako su dugo vremena živjeli na njemu i doživjeli ga, čak i ako nisu tamo rođeni. Zare Leonis doživljavao je Lothala kao svoj posvojeni domaći svijeta unatoč tome što je rođen na Uquineu i nije se preselio u Lothal sve do navršene četrnaest godina.

Also on FANDOM

Random Wiki