FANDOM

"Oni su na mene!" -Clone trooper Pilot tijekom Bitke za Coruscant, da proganja droida tri borca Droida Tri-borac, poznat i kao tri-droida borac ili jednostavno Tri-borac, bio smrtonosna Konfederacija droida Starfighter zamišljen kao brz, okretan i moćan prostor superiornosti Starfighter, izgrađen kako ističu u dogfighting. To bi može koristiti u velikom broju u kasnijim dijelovima Klonskim Ratovima

Sadržaj [show] 1 Dizajn 2 Povijest 3 Iza kulisa 4 Nastupi 4,1 Non-Canon nastupa 5 Izvori 6 Bilješke i reference

uredi Design Trio droida Tri-borci preko Coruscanta. The droida tri-borac je dizajnirao Colicoid stvaranje gnijezda-makeri smrtonosne droideka-i proizvedeni od strane Colla Projekti i Phlac-Arphocc automata Industries. Droida je umišljen, tri oružane Dizajn je bio baziran na lubanji obilježja zastrašujući grabežljivac native na planetu Colla IV.

Učvršćivanje ruku okružena droida napredne umjetne mozak, smješten u rotiranje, gyroscopic jezgre. Droida tri-borac je imao tri neovisna potisnika, uz pomoć velike okretnosti, a snažan reaktora i kontrola/komunikacijski primopredajnik koji je dao plovila neobična raspon za borca neradnik.

To je bila naoružana s jednim teškim laserskim topom ispupčen iz centralne loptu, a svjetlo laserske topove za svaki od tri oružja. Mogli su požar ili zasebno ili zajedno i mogla lagano nagnite na željezničkim poboljšati svoj cilj smrtonosne. Dva do šest raketa s varijabilnim payloads su bile smještene unutar svake ruke. Nos poput topa od droida tri-borac po izgledu su sliËni DSD1 patuljka pauk droida koji koriste i Konfederacija.

Droida tri-borac bio sposoban za implementaciju buzz droida preko svađe rakete pričvršćene na donjoj, i ubrzo je postao rival ARC-170 Starfighter, a V-krila Starfighter. Iako to nije mogao pobjeći Eta-2 Actis presretača preferiraju Jedija, to je bio i više bulkier teško naoružani, što je izazov čak i za najbolji živi starpilots prevladati.

Povijest

Tri-boraca u space.The droida tri-borac je uveden u Konfederacije mornarice relativno kasno u sukobu, i njegovo korištenje će dodatno oštećuju trgovine Federacije blagajnu. Jedna od prvih snimljenih koristi bio na Praesitlyn, gdje su se borili protiv T-19 starfighters od Praesitlyn obrambenih snaga. Tri-borci su razmještene na Boz Šteta, Saleucami i Belderone. To će se pokazati koji uznemiruje za čak Jedi pilota, što se vidi kada tri tri-borci došli blizu prevladavanja Jedi asa Saesee Tiin prije nego što je snimljen od strane Anakin Skywalker.

Mnogi tri-borci su se borili za vrijeme bitke na Coruscant, gdje su desetkovana ARC-170 eskadrila [9]. Rojevi od njih također borio u bitci u gradu, uznemirujući Jedi i klon pilota. [6] Nakon izvršenja separatističke vijeća by Darth Sidious novi učenik, Darth Vader, ove jedinice su de-aktivirati. Barem jedan tri-borac čine dio carske Junkyard vrijeme Galaktičkog građanskog rata. [10]

Iza kulisa

Druga moguća inačica droida tri-fighter. U Star Wars: Clone Wars animirane serije, gladak, brojnije varijanta droida Tri-borci pojaviti se, naoružani samo s centralno topa. Ti borci swarmed nebo Coruscant tijekom bitke vodi do trećeg filma. Tu je još rasprava među navijačima da li je to drugačiji varijanta droida tri-borac ili jednostavno pogreška u dizajnu crtani, koji je došao u sukob s canon u nekim drugim područjima. On također može jednostavno biti stilska interpretacija filma dizajna.

U Star Wars: Battlefront II, laserska topa zamjenjuje chaingun. Borac je također posade sastavljene od droida morskih ili pilot, a ne droida mozga.

Lego također producirao dva modela Droid Tri-Fighter ", prvi koji je objavljen početkom 2005, a najnovije početkom 2010.