Fandom

Wookieepedija

Galaksija

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Map of the Star Wars Galaxy 2.jpg

Potpuna mapa galaksije, sa svim planetima i naznačenim prstenovima.

Galaksija je bila središte najvažnijih događaja u povijesti, uključujući i Galaktičku Republiku, i kasnije Galaktički Imperij. Galaksija je bila 120,000 svjetlosnih godina široka, odnosno 37,000 Parseca (Parsec je 3.258 svjetlosnih godina). Crna rupa je postojala u središtu Galaksije.

U Galaksiji je postojalo otprilike 400 milijardi zvijezda, a otprilike pola njih su imale planete koji su mogli uzdržavati život. 10% tih planeta su razvili život, a svjesni život se razvio na jednom od svakih 1000 tih planeta (oko 20 milijuna). Galaksija je sadržavala populaciju od otprilike 100 kvadrilijuna vrsta živih bića.

Prstenovi

Coruscant.jpg

Coruscant, glavni planet Galaktičke Republike.

Galaksija se dijeli na nekoliko regija:

800px-Coruscant view EII 1.jpg

Coruscant.

Promet

Razni ustanovljeni "putovi" poput hiperlinija su prolazili kroz sektore. Te rute su bile istražene i ustanovljene od spacera, koji su poznatiji kao hiperprostorni istraživači (kao Ecclessis Figg i Gav Daragon). Astromech droidi su imali odgovornost vođenja svemirskih brodova kroz rute.

Važnije Trgovačke rute

Ekonomija

Galaktička ekonomija je vrlo zamršena i različita ekonomija. Glavna valuta Galaktičke Republike je kredit, podjeljen u deset dekikreda. U daljim dijelovima galaksije postoje druge valute, kao na primjer, na Tatooineu je valuta bila Wupiupi.

Pogledaj

Poveznice

Also on Fandom

Random Wiki