Fandom

Wookieepedija

Galaktički Imperij

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

600px-Imperial Emblem.svg.png

Znak Galaktičkog Imperija.

Galaktički Imperij, znan još kao Novi Poredak, Prvo Galaktičko Carstvo ili Palpatineov Novi Poredak, je galaktička vlada ustanovljena nakon pada Galaktičke Republike u 19 BBY, kojom vlada Imperator. Osnivač i prvi Imperator Galaktičkog Imperija je bio Palpatine, znan još kao Darth Sidious, koji je 1000 godina nakon zadnje vladavine Sitha zavladao galaksijom.

Karakteristike

250px-Storm-CHRON.jpg

Imperij je koristio stormtroopere za vojnike.

Galaktički Imperij je vladao pod izlikom da radi za dobro svih vrsta, no u biti je provodio užasnu kolonijalizaciju, genocide i istrebljenje svih živih i potencijalnih Jedija. Palpatine, Imperator i Mračni Gospodar Sitha, imao je milijune pristaša, ali i puno protivnika, kao Savez za Povratak Republike poznatiji pod Imperijalnim nazivom "Pobunjenici". U nultoj godini, Luke Skywalker je u Bitci kod Yavina uništio Zvijezdu smrti, koja je 4 godine poslije opet izgrađena. Nakon Palpatineove prve smrti na Zvijezdi smrti, Savez je oslobodio mnoge bivše dijelove Imperija. Savez je iz simboličkih razloga prioritizirao oslobađanje Coruscanta, jer bi osvajanje glavnog planeta Imperija. Imperij je konačno poražen skoro dvadeset godina ABY, no u međuvremenu je Savez osnovao Novu Republiku u 4 ABY, čiji je predsjednik postala Mon Mothma.

Also on Fandom

Random Wiki