Fandom

Wookieepedija

Konfederacija nezavisnih sustava

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Konfederacija nezavisnih sustava je pokret vođen od strane grofa Dookua. Konfederacija je formirana od raznih planetarnih vlada i velikih mega-korporacija, koji su željeli napustiti Galaktičku Republiku zbog poreza i korupcije u Galaktičkom Senatu.

Napetosti su prerasle u rat između pristaša Republike i Velike Republikanske Vojske vođenih novim kancelarom Palpatineom i pristaša Konfederacije (separatista) i Separatističke Vojske Droida. Za Konfederaciju se mislilo da je to Novi poredak koji bi rješio probleme u Galaktičkoj Republici, ali ispalo je da je grof Dooku bio samo marioneta kancelara Palpatinea, koji je Sith Lord Darth Sidious. Sidious je koristio Dookua samo za njegove vlastite ciljeve.

Images (2).jpg

Dooku,de jure vođa pokreta.

Preuzmi.png

Grb Konfederacije

Početak-Separatistička kriza

Godinama prije Klonskih ratova, vladale su brojne nesuglasice i krize u Galaktičkoj Republici. Odred Jedija je jedva kontrolirao mir u Galaktici. Prijelomna točka i početak krize je blokada Nabooa, u kojoj je tajno bio umiješan i Darth Sidious. Nakon blokade, Trgovačka Federacija, koja je izazvala blokadu, i brojne druge korporacije su bile na udaru visokih poreza za galaktičke rute. Mnogi nisu bili zadovoljni stanjem u Galaktičkoj Republici. Novi kancelar Palpatine je krenuo u pregovore sa separatistima, ali za vrijeme pregovora, korporacije su se već krenule naoružavati i praviti borbene droide.

U ovoj kritičnoj situaciji,na čelo Konfederacije je došao grof Dooku, bivši Jedi vitez koji je napustio Jedije i Republiku. Grof Dooku, razne mega-korporacije i neke vlade planeta formirali su Konfederaciju nezavisnih sustava. Republika nije priznala Konfederaciju. Međutim, nijedna strana nije znala da je grof Dooku zapravo Darth Tyrannus,učenik Darth Sidiousa koji ga je koristio za svoje ciljeve.

Početak kraja

Grof Dooku je sklapao paktove sa mnogim planetarnim vladama i korporacijama, povečavajući ratnu silu Konfederacije. Usto, Konfederacija je raspolagala velikim tvornicama borbenih droida na raznim planetima. Ubrzo nakon formiranja Separatističke Vojske Droida, Galaktička Republika je kasnije pred sam rat formirala Veliku Galaktičku Vojsku, podržanu od Jedi vitezova. Obi-Wan Kenobi je praćenjem Jango Fetta došao na Geonosis, separatističku bazu. Poslao je poruku Anakinu i Padmi da ga spase i time su svi troje zarobljeni i osuđeni na smrt u areni. Za vrijeme borbe u areni, Mace Windu i nekolicina Jedija su stigli da ih spasi. Na malu skupinu Jedija napali su brojčano nadmoćniji borbeni droidi. Nakon prvog okršaja u pomoć Jedijima dolaze vojske klonova predvođene Yodom. Bitka je još postala veća i krvavija. Ovaj događaj označava kraj Separatističke krize i tisućljetnog jedinstva Republike i označava početak Ratova Klonova i uspon nove ere,ere Galaktičkog Imperija.

Nakon rata

Ratovi klonova su trajali tri godine. Prekretnica u ratu je bila bitka za Coruscant,u kojoj je Konfederacija izgubila bitku i njezinog vođu,grofa Dookua. Konfederacija je gubila planet za planetom. Nakon bitke, Separatistički koncil je odlučio da novi, privremeni vođa bude general Grievous, koji je tajno uspostavljao kontakt i primao naredbe od Darth Sidiousa. Na Utapauu, Grievous pod naredbama Dartha Sidiousa je poslao cijeli koncil i vođe separatista na Mustafar, gdje će se Darth Sidious "pobrinuti" za njih. Republikanske snage su napale Grievousove baze na Utapauu i Kashyyyku, i ovo su ujedno dvije zadnje bitke Klonskih ratova. Na Mustafaru je stigao Darth Vader i počinio pokolj nad ostacima separatističkog vodstva. Pokoljem na Mustafaru je završeno postojanje Konfederacije nezavisnih sustava.

Preuzmi (2).jpg

Darth Sidious,de facto vođa Separatista

Preuzmi (1).jpg

Grievous,de jure vođa Separatista u zadnjim danima Konfederacije

Also on Fandom

Random Wiki