FANDOM

Misteriozni Stranac ili Tajanstveni Stranac bio je nadimak koji je Ajuur Hutt dao Revanu, kada je sudjelovao u dvobojskom turniru na Tarisu koji se održavao u Tariskom dvobojnom ringu u jednoj od kantina Gornjeg grada. Ime je inspirirano Revanovim trenutnim nedostatkom povijesti na tom svijetu, upravo dolazeći u planetarni grad, nakon njegovog i Carth Onasijevog bijega od napada na Endar Spire.

Revan, s reprogramiranim identitetom, želio se natjecati pod njegovim pretpostavljenim imenom rođenja, ali Ajuur je smatrao da je "Misteriozni Stranac" zvučao puno bolje; osim toga, Carth je predložio tu anonimnost u slučaju da su Sithske snage koje su zaposjele Taris došle na posjed popisa posade na Endar Spireu prije njegova uništenja. Kao Misteriozni Stranac, Revan će nastaviti boriti se i pobijediti Deadeye Duncana, Gerlona Two-Fingersa, Ice, Marla, a zatim i Twitcha. Nakon što je osvojio tu borbu, zvao se Tariski Dvobojski Prvak i bio je smatran dostojan dvobojom do smrti od Bendaka Starkillera.

Iza scene

"Svi pozdravite Misterioznog Stranca, najveći dvobojaša koji je ikad stupio u Tariski ring!"
- Dvobojni komentator nakon što Revan ubije Bendak Starkiller

Iako dolazi iz kanonskih izvora, slijed dvoboja je izborni sidequest u igri Star Wars: Knights of the Old Republic. Igrač se ne mora natjecati u događajima; osim toga, dvoboj Starkillera do smrti također je opcija tamne strane i stoga, možda ne-kanonski.

Igrač može dati svome liku bilo kojem ime on (ili ona) koje želi, ali bez obzira na to kako je to moguće, Ajuur uvijek inzistira na tome da se igrač dvoboji pod nadimkom "Misteriozni Stranac" kao "više privlačan"; To je zato što je glas glasnogovornika (tijekom dvoboja) unaprijed zabilježen, čime je korištenje jedinstvenog imena nemoguće. U njemačkoj verziji, Revan se zove "Mysterio" umjesto "Misteriozni Stranac".

U sceni izbačenoj od konačne inačice igre, Revan može susresti Deadeye Duncana na planetu Manaan. Nakon što je shvatio da je njegov protivnik Jedi, Duncan traži dozvolu za upotrebu pseudonima "Misteriozni Stranac" za sebe kako bi povećavao svoj ugled, a igrač ima mogućnost prihvatiti ili odbiti.

Pojavljivanje

Also on FANDOM

Random Wiki