Fandom

Wookieepedija

Padme Amidala

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Padme33.jpg

Padme Amidala bila je najmlađa kćer Ruwee Naberrie i Jobal Thule Naberrie, i sestra Sole Naberrie. Kasnije ona se tajno udaje za Anakina Skywalkera i postaje majka dvoje djece Luke Skywalkera i Leie Organa Solo. Također je bila baka Jaine, Jacena i Anakina Solo, a tako i Bena Skywalkera.

Amidala je bila demokratski izabrana kraljica planeta Naboo prije no što je kao Senatorica predstavljala Chommell sektor u Galaktičkom senatu. Kao kraljica Nabooa hrabro se borila za oslobođenje njenog naroda tjekom invazije Trgovinske Federacije u 32 BBY, čime je postala jedna od mnogih poštovanih političkih osoba u galaksiji. 22 BBY Anakin Skywalker joj je bio dodijeljen kako bi ju zaštitio, i nakon bitke na Geonosisu zaljubljeni se par potajno vjenčao.

Senatorica Amidala je sudjelovala u mnogim političkim i vojnim događajima za vrijeme Ratova Klonova, te je u to vrijeme zatrudnjela sa Anakinom. Krajem rata sumnjala je u namjere Galaktičke Republike. 19 BBY, zgrožena raspadom Republike i stvaranjem Galaktičkog carstva potpisala je dokument nazvan Delegacija od 2000, što su napravili i Bail Organa, Mon Mothma i drugi senatori.

Kad je Anakin ubio mnoge Jedi vitezove, uključujući i mlade Padawane, Obi-Wan Kenobi je otišao k Padme kako bi joj rekao da je Anakin sada Sith Lord Darth Vader. Padme nije htjela vjerovati riječima koje je čula i otišla je na Mustafar kako bi pronašla muža, ono što nije znala bilo je da se Obi-Wan skrio na njenom brodu kako bi pronašao svog bivšeg učenika. Kada je Obi-Wan izašao iz broda novi Gospodar Sitha je pomislio da ga je Padme prevarila, stoga ju je zadavio koristeći moć mračne strane, od čega se onesvjestila.

Poslije bitke u kojoj je Kenobi odnio pobjedu, odveo je Padme u medicinsku ustanovu na planetu Polis Massa, gdje je rodila blizance, dečka Luke i djevojčicu koju je nazvala Leia.

Nažalost nakon što je njen muž postao Sith izgubila je volju za životom i umrla. Kad je umrla bila je pokopana na Theedu.

Also on Fandom

Random Wiki