Fandom

Wookieepedija

Padmé Amidala

Preusmjereno s Padme Amidala

90pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Padme33.jpg

Padmé Amidala bila je najmlađa kćer Ruwee Naberrie i Jobal Thule Naberrie i sestra Sole Naberrie. Kasnije ona se tajno udaje za Anakina Skywalkera i postaje majka dvoje djece blizanaca Luke Skywalkera i Leie Organe Solo. Također je bila baka Jaine, Jacena i Anakina Solo, a tako i Bena Skywalkera.

Amidala je bila demokratski izabrana kraljica planeta Naboo prije no što je kao Senatorica predstavljala Chommell sektor u Galaktičkom Senatu. Kao kraljica Nabooa hrabro se borila za oslobođenje njenog naroda tjekom invazije Trgovinske Federacije u 32 BBY, čime je postala jedna od mnogih poštovanih političkih osoba u galaksiji. 22 BBY Anakin Skywalker joj je bio dodijeljen kako bi ju zaštitio i nakon Bitke za Geonosisu zaljubljeni se par potajno vjenčao.

Senatorica Amidala je sudjelovala u mnogim političkim i vojnim događajima za vrijeme Klonoskih Ratova, te je u to vrijeme zatrudnjela sa Anakinom. Krajem rata sumnjala je u namjere Galaktičke Republike. 19 BBY, zgrožena raspadom Republike i stvaranjem Galaktičkog Carstva potpisala je dokument nazvan Delegacija od 2000, što su napravili i Bail Organa, Mon Mothma i drugi senatori.

Kad je Anakin ubio mnoge Jedi Vitezove, uključujući i mlade Padawane, Obi-Wan Kenobi je otišao k Padmé kako bi joj rekao da je Anakin prešao na Tamnu stranu i postaoje Sith Lord Darth Vader. Padmé nije htjela vjerovati riječima koje je čula i otišla je na Mustafar kako bi pronašla muža, ono što nije znala da se Obi-Wan skrio na njenom brodu kako bi pronašao svog bivšeg učenika. Kada je Obi-Wan izašao iz broda novi Gospodar Sitha je pomislio da ga je Padmé prevarila, stoga ju je zadavio koristeći moć mračne strane, od čega se onesvjestila.

Poslije bitke u kojoj je Kenobi odnio pobjedu, odveo je Padmé u istaživačku bazu na planetoidu Polis Massa, gdje je rodila blizance, dečka Luke i djevojčicu koju je nazvala Leia.

Nažalost nakon što je njen muž postao Sith izgubila je volju za životom i umrla. Kad je umrla bila je pokopana na Theedu.

Also on Fandom

Random Wiki