FANDOM

Proteus je bio radni naslov otkazanog projekta MMO Zvjezdanih Ratova. Bio je razvijen unutar kuće kao brat blizanac Star Wars Galaxiesa i trebao je biti samo za konzole zato što je Galaxies bio isključivo dostupan za PC. Razvoj je počeo oko 2003 i nastavio se četiri do šest mjeseci. Otkazan je zbog izazova i poteškoća s sučeljem, što je stvorilo neatraktivan model prihoda. Tim je izvorno kreirao projekt pod nazivom Pangea koji je trebao biti MMO za konzole sljedeće generacije. Kada je otkazana tim je premještena u projekt "Proteus", a nakon otkazivanja su se preselili na razvoj Star Wars: Knights of the Old Republic III koji je također otkazan.

Igranje

Navodno se može usporediti s drugim MMO-ima, predpostavlja se da je uključivalo igranje sa koje uključuje vrste Čovjeka, Quarrena i Kel Dora, temeljene na konceptu umjetničkog djela. Mjesta koja su trebala biti uključena bili su Bespin, Corellia i Sullust.

Ekipa

Potvrđeni članovi ekipe su John Stafford, glavni dizajner igre, a umjetnici su Cory Allemeier, Francis Hsu i Molly Danska.

Izvori

Drugi jezici