FANDOM

"To nije mjesec, to je svemirska stanica".
-Obi-Wan Kenobi, promatrajući prvu Zvijezdu Smrti

Svemirske stanice su umjetne građevine izgrađene za uporabu u orbiti ili dubokom svemiru. Izraz je također korišten od strane jednog standardnog klasifikacijskog sustava za klasifikaciju nekih od najvećih i najsnažnijih kapitalnih brodova u poznatoj galaksiji.

Povijest

Dok su neke svemirske stanice bile civilne instalacije namijenjene za stanovanje ili istraživanje, ili kao orbitirajuća svemirska pristaništa, mnoga su dobro oružane vojne instalacije općenito upotrebljavale u obrani. Svemirske stanice su obično bez motora za pokretanje, te lebde u orbiti ili u svemiru. Također, imaju hangare za primanje zvjezdanih brodova. Stanice su se obično koristile za znanstvena istraživanja, vojne svrhe, ili kao kontrolne stanice. Najpoznatija vojna svemirska stanica bile su Zvijezda Smrti i Zvijezda Smrti II stvorena od strane Galaktičkog Carstva, bili su vrsta svemirske stanice poznata kao borbena stanica. Za razliku od većine svemirskih stanica, one su bile mobilne i sposobne za hiperprostor, što ih čini podudaranjem s definicijom zvjezdanog broda.