Fandom

Wookieepedija

Tatooine

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tatoooinefull.jpg

Tatooine je pustinjski planet u binarnom solarnom sistemu u Vanjskom prstenu.

Uglavnom su populacija siromašni doseljenici koji se obično bave hvatanjem vlage koju prodaju u gradovima. Ostale aktivnosti su uglavnom preprodaja dijelova, i popravci brodova. PLanet je dio Sisarskog puta. Također, planet je važan za galaktičku povijest, jer je bio dom Anakina Skywalkera, a i njegovog sina Lukea Skywalkera.

Geografija

Tatooine je jedan od najstarijih planeta u galaksiji, i sastavljen je od vruće jezgre, sa kamenim plaštom i korom. Fosili pokazuju da je Tatooine nekoć bio pokriven velikim oceanima, koji su presušili, ostavljajući iza sebe neobične strukture, poput Prosjakovog kanjona. Ostale važnije geografske točke su i More Duna i Jundlandske pustinje, kameniti predio. Pošto se okreće oko dvije zvijezde, Tatoo 1, i Tatoo 2, planet je jako vruć i suh. Zapravo, samo 1% površine Tatooinea je pokriven vodom. U tim ekstremnim uvijetima, samo je sjeverna hemisfera naseljiva. Glavni grad Tatooinea je Bestine.

Populacija

Stanovnici Tatooinea uključuju mnogo raznih vrsta sa iz svih dijelova Galaksije. Različitost se izraženo može vidjeti u raznim barovima i kantinama. Također, skoro svi naseljenici se vole kladiti na bilo što, pogotovo na utrke podracera. To vjerojatno ima veze s tim što je Tatooine već dugo vremena pod vlašću Huttova.

800px-MEC.JPG

Chalmunova kantina je prepuna raznih vrsta.

Vanjske poveznice

Also on Fandom

Random Wiki