FANDOM

"Prije izbijanja nitko nije ni znao da je teleportacija čak moguća".
-Agent Moritt

Teleporteri su bili uređaji koje je razvilo Rakatino Beskrajno Carstvo. Ovi strojevi dopustili su svojim kreatorima da prenesu bića s jednog mjesta na drugo. Postavljeni su zatvorski svijet Belsavisa u Grobnicu, gdje su omogućili brz tranzit oko planeta, kao i izvan njega. U kontroli su korišteni posebni kontrolni čvorići teleportiranja. Ovi uređaji emitiraju poseban oblik energetskog zapisa kojeg je bio u stanju otkriti i pratiti.

Postojanje teleportacijske tehnologije ostalo je nepoznato Galaktičkoj Republici do godina Hladnog rata. U to je vrijeme republička znanstvenica Lora teorizirala je da su izvorni arhitekti Belsavisa koristili sustav teleportiranja kako bi se kretali kroz masivni zatvor. Zapovijedila je republičkom svemircu da skeniraju nekoliko Rakatinih terminala kako bi se omogućila analiza tehnologije.

U međuvremenu, dogodio se bijeg iz Belsavisa gdje su zatočene Esh-kha oslobodile nekoliko svojih ratnika koje je zauzelo teleportaciji sustav za prijevoz svojih vojnika na fregatu u visokoj orbiti. Ova činjenica privukla pažnju Repuličke Strateško Informacijske Službe u kojoj agent Moritt vrbovao republičkoj svemirca za sprječavanje ESH-kha od bijega kroz korištenje ove tehnologije u nižim razinama Belsavisa.

Agent Poz RSIS-a proučavala je tehnologiju i pomogla svemircu kako bi ušao pomoću teleoperatora u dublje razine. Teorizirala je kako teleporteri možda neće biti sposobni za prijenos tvari, ali možda replicira materije predmeta ili čak možda funkcionirao kao fiksni dimenzionalni putevi. kako su mogućnosti bile beskonačne, Poz ih na "Trenutni putni uređaj" i pratila Esh-kha starijem trezoru koji je upravljao teleporterom. Tako je republički vojni tim kojeg je vodio kapetan Devlin teleportirao kroz uređaj s svemircom da napadne Esh-kha.

Pojavljivanja

Drugi jezici

Also on FANDOM

Random Wiki