FANDOM

Pojam video igra označava svaku igru koja se igra na konzoli za video igre, bilo koji interaktivni softver za igru ili računalnu igru u kojoj je video prikaz primarni uređaj za povratne informacije.

Žarnovi igara

Popis igara po redoslijedu objavljivanja

1980s

1990s

1992

1993

1994

1995

1996

1997

1998

1999

2000s

2001

2002

2003

2004

2005

2006

2007

2008

2009

2010s

2011

  • LEGO Star Wars III: The Clone Wars
  • Star Wars: The Old Republic je masivna multiplayer online uloga igra koju je objavio BioWare i LucasArts 20. prosinca 2011. "Nastavak" dvije Knights of the Old Republic igare, The Old Republic (Stara Republika) odigrava se tri stotine godina nakon originalnih igara i naslijedio je Star WarsGalaxies kao primarni MMORPG Zvjezdanih Ratova. The Old Republic ima osam klasa podijeljenih na dvije frakcije i gotovo dvadeset planeta, a igra je razvijena tijekom više od pet godina i potaknula je i ekspanzivne multimedijske metaserije.

2012

2013

2014

2015

2016

Nadolazeće

Otkazane igre

  • Star Wars: Ewok Adventure bila je igra za Atari 2600 koja je razvijena uz Death Star Battle, ali nikada nije objavljena.
  • Vernost je otkazana računalna igra LucasArtsa koja bi se usredotočila na Pobunjenike i Galaktičko Carstvo koje se bore za kontrolu vulkanskog planeta Vernost
  • Proteus je bio radni naslov za otkazani Star Wars MMORPG koji je razvijen uz Star Wars Galaxies kao konzolaška igra. Razvoj je započeo oko 2003, ali je otkazan nakon nekoliko mjeseci zbog poteškoća u stvaranju sučelja.
  • Star Wars: Imperial Commando bio je planirani nastavak Star Warsa: Republic Commanda koji je bio u planiranju čak i za vrijeme reprodukcije Republic Commanda, ali igra je otkazana 2004. godine sa samo konceptnim slikama koje su napravljene.
  • Star Wars: Knights of the Old Republic III bio je planirana treća inačica u serijama Knights of the Old Republic (Vitezovi Stare Republike). Knights of the Old Republic III otkazani su prije nego što su počeli službeni razvoj, iako je seriju dobila "nastavak" u obliku spin-off MMORPG Star Wars: The Old Republic.
  • Star Wars: Smuggler je video igra koja je započela s razvojem 2004. godine, ali je otkazana 2005. Igrač bi preuzeo ulogu krijumčara u galaksiji pod carskom kontrolom.
  • Damge je bio kodni naziv za otkazanu video igru sa Darth Maulom koja bi bila povezana s televizijskom serijom Star Wars: The Clone Wars. Igra je razvila tvrtka Red Fly Studios, koju je trebao kupiti LucasArts. Godine 2011. LucasArts se odlučio da ne kupuje tvrtku za videoigre, a projekt je naknadno otkazan.
  • Star Wars: 1313 bi se odigravalo na dubljim razinama Coruscanta, posebno razine 1313 i prikazalo bi tamnu stranu Zvjezdanih Ratova. Očekivana je zrela ocjena. Međutim, igra nikada nije bila oblavljena, jer je LucasArts zatvorio Disney nakon što je kupio Lucasfilm.
  • Star Wars: First Assault bio je multiplayer igra Zvjezdanih Ratova u razvoju u LucasArts. Otkazana je uz Star Wars: 1313 nakon zatvaranja LucasArtova nakon akvizicije Lucasfilma od Disneya.
  • Star Wars: Attack Squadrons bila je online multiplayer svemirska borbena igra u razvoju Disney Interactivea i Area 52 Gamesa. Igra je službeno objavljena 2013. godine, s petomjesečnim beta verzijama u 2014. godini prije otkazivanja. Igra bi imala nadogađujuće brodove, mod do 16 igrača i tri načina borbe.

Vanjske povezice

Also on FANDOM

Random Wiki