Fandom

Wookieepedija

Zapovijed 66

83pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Execute Order 66.jpg

Darth Sidious izdaje naredbu

Order 66 je bio jedan nepredviđeni događaj da klon vojnik velike republičke vojske izvrši zapovjed koja mu je data tom naredbom.Ta zabovjed tereti jedije da su željeli preuzeti kontrolu nad senatom i treba ih se bez pitanja odmah sve pogubiti.Kancelar Palpatine još znan kao Darth Sidious izdao je naredbu za ubojstvo svih Jedija i bio je jedan od glavnih sudionika u Great Jedi Purge.

Gotovo svi Jediji su ubojeni naredbom 66,a oni koji su preživjeli ubijeni su u Great Jedi Purge koji je slijedi.Jedi red]] je preživio kroz djela Jedija kao što su Obi-Van Kenobi i Yoda koji su poučavali Lukea Skywalkera putavima sile.

Vader march.jpg

Darth Vader odlazi u Jedi Hram

POČETAK

Možemo reći da istrebljenje Jedija počinje onog trenutka kada je Anakin Skywalker ubio Mace Windua kako bi zaštitio Kancelara Palpatina.Nedugo zatim Palpatine izdaje naredbu 66 kojom je htjeo istrjebiti sve Jediju u Galaksiji.Darth Vader odlazi u Jedi hram kako bi ubio i preostale,nije imo milosti ni prema Padawanima.Sa sigurnošču znamo da su istrebljenje preživjeli Yoda i Obi-Van Kenobi.Yoda se sukobio sa Dart Sidiusom sa namjerom da ga ubije,ali to mu nije uspjelo.Obi-Wan su sukobio sa Darth Vaderom]] na planetu Mustafar i bio je malo uspješniji.U borbi sa Darth Vaderom odsjekao mu je boje noge i lijevu ruku,ali nije imao snage da ga ubije.Yoda odlazi na planet Dangobah kako bi se sakrio dok se stvari ne primire.Obi-Wan je odnesao Luka Skywalkera njegovoj obitelje na tatooin njegovoj obitelje,a Leiu Skywalker posvaja senator Organa i odvodi ju na planet Alderaan.

Also on Fandom

Random Wiki